Saturday

Minyo na si papa?
KUMUSTA sa atong mga higala ug tigbasa nga grabe nagtikadaghan na gyud kay hasta sa Internet naa nay magpatambag sa ako. Mukalit lang og tungha sa Facebook ang ilang mga mensahe kay gusto mangayo og tambag. Ako na gyud ning i-career ang pagpanghatag og mga tambag. Naa koy nadawat nga mensahe sa FB nga nangayo gihapon og tabang:
Hi, gud pm. Gusto ko sanang humingi ng payo kasi may nobyo ako tapos marami ang nagsabi na may asawa na daw siya pero ang sabi niya sa akin wala raw. Pero inamin niya na may anak siya. Tapos may nag-text din sa akin na nagpakilala na asawa niya pero ang sabi ng nobyo ko wala daw talaga siyang asawa. Ang daming tutol sa relasyon namin, di ko na alam kung saan maniniwala. Naguguluhan na talaga ako, sana po matulungan nyo ako. – From Ging2x
Dear Ging-ging,
Wala ka mag-ingon kabahin sa personalidad nimo pero mura’g dalaga ka pa ug naa na sa ensakto nga edad. Sayon ra kaayo ang imong buhaton Ging. Ila-ilaha ang imong uyab apil ang iyang pamilya. Hangyoa siya nga dad-on ka sa ilang balay aron makaila nimo ang iyang pamilya ilabina ang iyang anak.
Bisan gud og walay okasyon pagdala lang og regalo para sa ila aron pod malingaw sila. Kung toa na ka sa ila, makuha na nimo ang mga tubag sa imong mga pangutana. Kay kung muadto ka sa ilang pinuy-anan, naa gyud kay maka-istorya bahin sa imong uyab sama sa kung asa na ang inahan sa iyang anak ug kung unsa nay ilang kahimtang. Ug kung tinuod man gani nga naa na siyay asawa, masultihan pod ka nila.
Kung dili gani siya musugot nga muadto ka sa ila, naa gyud siyay gitago. Kung mao na, ang sunod nimong buhaton ikaw na lang mismo ang mangadto sa ila. Musuroy ka lang. Pangimbestigar gamay sa mga silingan aron naa kay makuha nga mga impormasyon bisa’g gamay.
Tengali tinuod ang giingon sa imong uyab nga wala siyay asawa kay dili sila kasal sa inahan sa iyang anak. Mao nga naka-ingon ang mga tawo nga naa siyay asawa kay basta baya mag-ipon na, asawa na baya ang tawag ana dayon. Mao nay angay nimo nga masayran. Puwede ra man pod nimo ipangotana sa imong uyab ba, imo man masabtan kung magsulti sa tinuod o dili ang tawo.
Bahin adtong nag-text nimo nga nagpaila nga siya ang asawa, texa pud siya. Pwede ka makig-istorya sa iya in person. Dili man na dautan. Kung unsa may makuha nimong mga impormasyon, makahibalo na ka unsay buhaton. Kung madiskubre nimong tinuod nga naa siyay asawa ug kasado na, biyai siya. Set him free kay naa pay daghang mga lalake sa palibot.
Pero kung dili gani tinuod, angay nimong saligan ang imong uyab kay walay laing makapalig-on sa kada relasyon, kini ra gyung pagsalig. Kung imong masabtan nga ulitawo gyud siya, start building your own dreams. Ayaw paminaw sa mga tsismis diha sa palibot kay mao na makaguba sa inyo.

No comments:

Post a Comment