Thursday

Wala ma-solb

Dear Ate Ruby,
Dili gyud kaayo ni dako pero nabalaka gyud ko niini. Sa akong pangidaron nga 28-anyos, daghan nako og kasinatian sa mga relasyon mao nga expert na unta ko bisan unsa pa ang akong maaginan nga mga problema. Naa koy nailhan nga lalaki kadtong gipakuyog ko sa akong amiga sa ilang
Christmas party.

Atbang ra man mi og gilingkoran kadtong nagtagay-tagay na ug ganahan kaayo ko sa iyang pahiyom. Apil pod ang iyang mata kay cute pod kaayo. Sa kamubo sa higayon nga nagkaatubang mi, sige na nako siya og fantasize kay lami man ang porma sa iyang lawas.
 
Nakuha nako iyang numero sa cellphone ug mao toy sugod nga nagka-text mi ug nag-ingon siya nga gimingaw siya nako. Medyo gikilig ko ug nag-abot gyud ang among mga dalan. Dako kaayo ang akong expectation kay macho kaayo siya. Apan sa dihang nag-sex na mi medyo na-disappoint ko mao nga gusto ko na lang unta siya kalimtan tungod lage ato. Apan hangtud karon ako pa man gihapon siya gi-fantisize. Unsa may angay nako buhaton? Palihug hataga ko’g ideas. Salamat daan.          
                                                                                                                                                Nabitin,
                                                                                                                                                 DonnaDili kaayo dako ang imong problema. Naa kay lalaki nga gi-fantasize pero sa dihang nagkaabot mong duha wala niya ma-meet ang imong pantasya kay lage wala ka ma-solb. Daghan baya ang rason nganung dili ma-solb tang mga babaye. Tingali kadto nga panahon dili kaayo kondisyon ang imong lawas mao nga wala nidayon ang pagsaka nimo sa langit. 

Puwede pod nga tungod kay natabunan ka sa imong pagpantasya sa iya, mura’g na oversee nimo ang sitwasyon nga angay unta imong na-focus kadto nga time nga nag-abot mo. Puwede pod nga nauwaw mo sa isig-usa mao nga wala sa maximum level ang inyong performance

Kung ganahan gyud ka sa iya, nganung dili nimo siya hatagan og usa pa ka chance nga ma-solb ka? Puwede man nimo siyang sultihan nga wala ka ma-solb kadtong last play ninyo. Dako baya ni nga challenge isip lalaki kung ingnun siya nga wala ka makadungan o wala niya ma-meet ang imong expectation sa iya.
 
Ug sa sunod nga mag-date na pod mo, kalma lang. Ibutang ninyo ang inyong kaugalingon sa usa ka komportableng sitwasyon nga dili mo mauwaw. Paghimo sad mo og foreplay -- ayaw diretsuha. This can help you put yourselves in the right condition. And try to know each other pa una. Mas maayo kung mahibaw-an ninyo pareho kung asa mo uyon aron kana maoy inyong i-develop kung asa mo parehas ma-solb.
 
Sa tanang mga tigbasa nga ganahan mo-share sa ilang problema, pag-email lang sa espina_ruby@yahoo.com.
(West Leyte Weekly Express issue of Dec. 12-18, 2011)

No comments:

Post a Comment